marți, 24 august 2010

Dimineti

               Fereastra mea da spre deal.cand deschid obloanele dimineata, ma asteapta dincolo o livada.ma asteapta un prun batran care primavara stie sa infloreasca cum cred ca se inflorea inainte de venirea omului pe pamant.
ma asteapta o mare de verdeata respirand bucuroasa sub un cer de un albastru zambitor,calm si protector.
ma asteapta povestile pasarilor.
ma asteapta soarele-uneori am impresia ca isi prelungeste rasaritul pentru mine.
Totul imbie la viata. la bucurie. instigare la fericire.'vino,inspira,umple-te,spala-ti sufletul,suntem aici pentru tine!'.cerul si pamantul conspira benefic in favoarea mea.
Iar cand ma sprijin cu mainile in pervaz si sorb aerul cu ochii inchisi, incet,sa imi patrunda in fiecare celula, atunci,suspendat in imensitatea aia verde-albastra,spalat intre  soare si  roua,cu simturile azvarlite prin spatiu,aud sunetul unei viori desprinzandu-se din alte sfere.de peste tot din jurul meu si din mine insami. din tara natala a sufletului.
Si purtat asa, mana aceea nevazuta,in clipa aceea infinita, ma striveste de cer-de cer,ca o musca de un geam.
Si probabil mana aia lucreaza in tandem si cu un picior pentru ca un sut plasat in piept stomac rinichi creier plamani  ma face sa scuip toata beatitudinea,tot aerul ala paradisiac pe care il sorbisem cu atata nesat.
Sunt Singur.
Pai ce sa fac eu cu tot paradisul ,cu toata frumusetea lumii daca sunt singur? daca nu ai cu cine imparti toate astea se vestejesc in jurul tau si in tine..Se impute dragostea si se inacreste viata
Primesc in fiecare dimineata aripi si mi se reteaza in fiecare dimineata. Caderea luciferica.Mi-am dorit Iubire.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu