sâmbătă, 25 septembrie 2010

am blog. exist?

Am implinit o luna de existenta.Azi.Cam acum..O luna in care nu am mai fost intrebat cum sunt ce mai fac exist mai simt mai pot cat de ce nu tac sunt bine ..O luna de cand eu trebuie sa am raspunsurile la propriile-mi intrebari.. urasc 'trebuie'..de cand imi caut intrebarile la ceea ce stiu ca sunt..ca la 'sti si castigi'..sau pierzi si te-ntrebi...Avantaj/dezavantaj de a tine un blog..sau jurnal ..sau ce va fi chestia asta
Oricum,luciditatea doare mai mult decat visarea

3 comentarii:

  1. **ai dreptate,'Cata luciditate atata drama'...**

    RăspundețiȘtergere
  2. sa-ti facem un tort frate balcescule,sa sufli in lumanari,sa-ti cantam "la multi ani"...:)) da' nu creca te coafeaza pe tine gay-isme de astea..:)) oricum,la mai mare,si continua sa bei,ca esti mai lucid in scrieri la bautura..:)) de altfel cand esti treaz te-as bate numa in gura ca esti enervant de plictisitor...:))

    RăspundețiȘtergere