luni, 20 septembrie 2010

bileme

Sambata in club.In Oldies.Frumos, retro si toate alea.Pe fondul consumului de bauturi alcoolice,cum ar scrie intr-un raport al politiei, am pierdut pentru cateva clipe(?) controlul capului si,dupa ce zburd eu pe acolo pe habar nu mai am ce melodie, ma gasesc fata in fata cu o tipa.Eu ma uit la ea,ea la mine pret de cateva secunde bune,avea privirea calda si zambetul trist-suna ca un cliseu- eu,'ca dracu-n putere'. In momentul ala nu am stiut daca trebuie sa o sarut sau sa-i fut un cap in gura(Freud, frateee talk to mee!).Sa se inteleaga treaba.Nu ca oscilam intre si nu stiam care sa o aleg,ci pur si simplu nu mai stiam care varianta e cea buna si care e rea.Probabil ca ambele mi-ar fi adus la fel de multe 'bucurii'.Norocul meu,sau al ei, e ca a aparut un prieten cu un pahar de votka si mi-am regasit calea.Absolut.
Alta treaba care nu-mi da pace.De ce mama dracului,cand incepe o melodie de-a lui M.J.  toti incearca sa danseze ca el?Ma scoate din putinele minti ce le mai posed!.Omul ala nu a spus "asa se danseaza pe melodiile mele,nu dansati altfel ca-i bai" el a spus "asa dansez EU pe melodiile mele". Sunt curios, asa ca exercitiu de imaginatie,daca n-ar fi vazut nimeni,niciodata pe M.J. dansand,oare cum am fi dansat muzica lui?

3 comentarii:

  1. de-i luai limba-n gura si la despartire-i dadeai un cap in gura, poate-ti mai prfectionai stilul:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. **inteleg partea cu discernamantul care plutea in alcool dar totusi un cap in gura nu era prea mult?sau era combinatia aia 'insistenta si urata'si nu puteai scapa de ea?:))**

    RăspundețiȘtergere
  3. toti tembelii care danseaza ca MJ pe muzica lui MJ sunt cei care danseaza pinguinul,
    el miniaito, macarena si alte melodi tampite pe la nunti ,botezuri, cumetri sau ori unde au ocazia de a iesi in evidenta. Sa ne imaginam nunta oarecare , atmosfera ok lumea danseaza , bea se distreaza. La un moment dat inevitabilul se produce!! : In boxe se aude inceputul capodoperei sec XXI EL MENIANITO. Mare parte a celor aflati pe ringul de dans iau loc la mese iar cei care stateau la mese cu sticloanta-n mana si chiar daca purtau o discutie interesanta cu partenerul de pahar lasa totul balta si-si indreapta atentia catre ring. Iti dai seama cata satisfactie simte dansatorul de Menianito cand o intreaga comunitate are privirea indreptata de el?? Dar in stupizenia lui el nici nu-si da seama ca ranjetul de pe fata noastra nu este nici pe departe unul de admiratie ci este acelas ranjet pe care il avem atunci cand suntem la zoo la cusca cu maimute

    RăspundețiȘtergere