luni, 27 septembrie 2010

imi doresc o duminica sangeroasa

si fu si duminica.si am lucrat.toata ziua.in fine,nu toata ziua pentru ca vorba aia 'cine ajunge la munca mai tarziu recupereaza prin a pleca mai devreme'..lucrez in Mall.cred ca ar trebui sa mi se dea spor de stres sau toxicitate..alergie la prostie.in mall vin 2 categorii de oameni.cei care vin pentru prima data si cei care iti doresti sa nu mai vina niciodata.
Prima categorie clasa ordin subspecie sau ce dracu or fi, sunt aia pe care-i auzi vorbind la telefon:da tu is la mol,i mare trazni-m-ar te chierzi pe-aci,nu stiu da is multe,nu tu da nu stiu unde-i asta ca o plecat cata buda de vro juma de ora.sau in fata la leonardo:domnu unde-i magazinu ala mare cu papuci?pai nu asta? nu ca o zis ca acolo are numa papuci da asta are si curele.. sau:domnu' unde-i iesirea ca aia de la cazino o zis ca-i pe-aici? pai pe unde ati intrat? pai nu mai stiu..I PATRAT MALL-UL!! dreptunghiular rombic pula mea are 4 laturi!!cum dracu sa te pierzi? si are pancarde si indicatoare si alte cacaturi si trebuie doar sa citesti!!
A doua increngatura e de importanta absoluta mall-ului.indispensabila ca chilotii. merge pe principiul 'mall-ul c'est moi' 'nihil sine mall' 'in mall we trust'.aceste vertebrate cu creier mucilaginos se indentifica usor cu ajutorul Atlasului de mitocanie urbana. Ce e fascinant la aceste specimene e ca reusesc sa stea prin mall mai mult decat mine.adica intre 6 si 12 ore zilnic.si astia nu stau si cugeta,astia numa stau.de fapt,mai rau, au o miscare browniana.cade-v-ar tavanu in cap! nu mai descriu modul de manifestare al lor pentru ca mi-ar sari butoanele de la tastatura si mi-as arunca si monitoru pe geam.
Deci,mall-ul e o gradina zoologica da' pe invers. ingrijitorii stau inchisi in custi de sticla iar animalutele se plimba pe la ei.
Pam, pam!

Prin melodie si mai ales prin videoclip,naratorul doreste sa evidentieze starea sa interioara care este in concordanta cu restul mall-ului

2 comentarii:

  1. frate balcescule,sa faci o mica rectificare,ca de nu,te crede lumea idiot...:) tu lucrezi in mall,da' lucrezi la singura pravalie ce merita vizitata,adica la librarie..;) oricum,fii fericit,vezi atatea specii de animale,nu platesti bilet la intrare,si mai mult,esti platit ca sa le vezi..:)) uneori te invidiez,zau asa..:))

    RăspundețiȘtergere
  2. descriu eu modu de manifestare pentru a doua categorie : ei stau intre 6-10 ore prin mall, da tot timpu se grabesc ; vin iti imprastie cartile, tricourile, bluzle,papuci etc ... si le lasa asa; te freaca la cap juma de ora,si pana la urma nu cumpara nimic; se asteapta tot timpu sa ii pupi in cur, daca nu iti fac reclamatie; unii te mai si injura daca le zici ca nu poti sa le faci o chestie sau daca le zici sa stea la rand; chiar daca au porofelul plin de harti de 1 si 5 lei ei iti dau tot timpu o hartie de 100 sa se dea mari ca au bani; daca mai imi aduc aminte ceva mai scriu ...

    ps : eu is in cusca :(

    RăspundețiȘtergere