vineri, 24 septembrie 2010

sunt zile

Lumea mea se imparte in doua: sunt zile in care imi e dor de Ea. Sunt zile in care trecand prin fata unei vitrine o vad pasind langa mine,zile in care o palma o am uscata iar cealalta imi transpira fiindca o tin de mana,zile in care imi rasare din paginile cartilor surazand,imi place imi spune,zile in care se reflecta in geamurile masinilor,o fractiune de secunda, zile in care claxoanele vuietul franele vantul ascund rasul ei, picamarele fluieraturile sirenele ploaia vartejurile de praf imi spun daca nu continui ramai fara suflet daca nu ajungi esti 0 daca dai inapoi mori ,sunt zile in care e pur si simplu frumoasa,nemiscata,sunt zile in care cerurile mele sunt pline,sunt zile in care amintirile se tarasc la mine mai vorbeste-ne despre ea imi cer,sunt zile in care e albastra ca fumul de tigara,sunt zile in care autobuzul devine masina timpului,zile in care frunzele cad si zile in care frunzele se intorc cuminti pe ramuri,zile in care soarele urla e vara si nu va fi niciodata toamna,si mai sunt zile care se impart in ore si in flori si in suflete

mai sunt zile care doar dor


4 comentarii:

  1. frate balcescule,bag de seama ca esti lovit grav de boala iubirii...:) "bitter sweet poison"...sa fii sanatos,ca toate se intampla cu un rost pe lumea asta,stie sefu ala mare de sus cum sa le aseze si sa le ordoneze..;) si nu prea da gres..las' ca ne intalnim pe 14 si organizam ceva cu dureri de cap si stari de voma :)) si ne spunem parerile rezemati de un recipient din sticla,in curte la chisu..;) "care este! se stie!"
    pana una alta,"all the best,and fuck the rest!"

    RăspundețiȘtergere
  2. amin. iubirea mea e starea mea 'naturela':) nimeni nu iubeste mai frumos decat mine:) iar de beut,cu drag voi bea cu tine:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Te-ai multumit cu franturi de viata si ai pus, in locul adevarurilor care n-au existat niciodata, setea de iubire. In cautarile tale, ai ratacit fara noima si nu ai facut altceva decat sa-ti irosesti anii din urma.
    Dar poate ai invatat un singur lucru cu folos: sa nu mai cauti, si sa nu mai astepti. Sa nu mai crezi, si sa nu mai cercetezi. Sa ai credinta ca marile miracole, revelatiile sfinte si marile iubiri ti se arata intregi, in toata splendoarea, in toata stralucirea lor, fara sa fie nevoie sa le urmaresti sau sa scotocesti dupa ele. Marile iubiri sunt precum rasaritul ori ploaia, precum curcubeul. Sunt ca primavara asta de dincolo de geam, care ti se arata fara sa o strigi, fara s-o chemi, stiind ca n-ai cum sa nu-i simti lumina.
    PS adaptare dupa: Dragostea e un bonzai

    RăspundețiȘtergere
  4. te voi dezamagi..voi astepta in continuare..:) tu ai uitat sa zambesti..sunt sigur ca esti fata pentru ca nici un baiat n-ar citi d'astea de'a lu alice nastase..iubirile tale spontane si intense precum curcubeul sau ploaia de vara au cam aceeasi durata..intense, nu neg ,dar scurte ..pasionale dar cu finalizare..brusca.
    e trist ca nu crezi in iubirea rabdatoare,in iubirea bazata pe sprijin pe altruism pe incredere pe 'voi fi intotdeauna aici daca vei avea nevoie'.pe...

    RăspundețiȘtergere