miercuri, 15 septembrie 2010

am,n-am,dau...

Urasc cersetorii in aceeasi masura in care urasc munca.Nu ma enerveaza cersitul in sine pentru ca eu,cu felul meu hedonist si boem de a fi, dracu' stie cum ,unde si ce ajung.Faza-i ca ceva antrenament am si eu de pe la mare,de pe la niste festivaluri,de pe la oaresce cabane pe unde stateam cate 2-3 zile cu 2 lei in buzunar,o tona de alcool si cativa metri cubi de visare.
 Revin.Cersetoria,cred ca precede munca.De fapt,cred ca precede si prostitutia.Cred ca in vremea cand hominizii aia stateau prin pesteri si vanau,cate o  femela cerea..si i se dadea.Cerea si i se dadea.Moca.Asta pana cand unu' dintre stramosii aia cretinoizi a zis" da mai du-te tu si sa-mi sugi pula,ca nu-ti mai dau nimic!" la care ea raspunde: "sug,da' mai pui ceva la portia de mancare". Deci cersitul precede prostitutia...De fapt,a creat-o..Buuuuun..
Acum, ca sa il parafrazez pe Marquez care spunea" nu te iubesc pentru cum esti ci pentru cum ma faci sa fiu cand sunt langa tine", eu spun: urasc cersetorii pentru felul in care Eu ma simt cand sunt ei langa mine.Ma simt vinovat! Ma simt vinovat ca nu le dau.Nu le dau cand chiar n-am..Spre norocul meu ,chiar nu am de obicei.Atunci dorm cu constiinta curata.Ba,n-am avut. Dar cand am,fute-m-as in gura,dau!Azi m-am usurat de 3 lei.Scurt.Am salvat o familie de la o moarte iminenta,da-le-as glontu'! Si doar am vazut Filantropica! ,dar au uitaturile alea smerite de martori a lu' iehova si povestile alea triste de imi vine sa le iau gatu' da' si sa mor pentru ei.Te fac sa te simti ca daca nu dai niste bani o sa moara din cauza ta o familie si o sa cada un lant trofic si tot pamantul asta se va duce dracului impreuna cu tine.
va urma

8 comentarii:

  1. eu nu dau nici daca am. nu il ajut cu nimic daca ii dau

    RăspundețiȘtergere
  2. Cersetorii...Da.. Sa recunoastem caci daca n-ar fi existat cersetorii cui am mai da spite in cur ptr 1-2 lei, pe cine am mai stropii cu spritiera de la masina si le-am da cu stergatoarele peste maini cand vor sa ne stearga parbrizele, pe cine am mai pune sa linga de pe jos ptr 50 de bani. sunt ok ptr entertainment. Cat despre ura cum ai putea sa urasti un cersetor ca de exemplu COCO Jambo??Pe Coco toata lumea il iubeste , cred ca chiar si tu

    RăspundețiȘtergere
  3. pai COCO JAMBO,de la cata vopsea trage in el,a uitat sa mai cerseasca:)lui i dau cate un leu asa de placere.+ca si eu am tras din punga lui o data deci sunt dator:))

    RăspundețiȘtergere
  4. inca imi e frica sa nu fi luat vreo boala de plamani de la coco janbo

    RăspundețiȘtergere
  5. frate Balcescule,ca veni vorba de cersetori,asculta aici intamplare adevarata: acu cativa zile,ma duceam la munca,grabit,zgribulit, cu gandul la dracu stie ce,cand la un moment dat, inevitabilul cersetor de la coltul strazii mi-o baga subtil:"sefu',n-ai un leu pt o paine?" pun botu' ca prostu,ma scobesc prin buzunare,si scot o moneda de 50 de bani,pe care o tot plimbam dintr-un buzunar in altul de vreo cateva zile si nu ma induram sa o cheltui..:)plin de caldura bunului samaritean,ii pun moneda in palma cersetorului,un sconcs la vreo 50 de ani,si dau sa-mi vad de drum....ala se uita la moneda,cu un rictus de hiena pe fata lui rapanoasa si striga dupa mine:"am spus 1 leu,nu 50 de bani!"
    :)) asa ca,data viitoare cand vrei sa mai face gesturi de caritate nejustificata,fa bine si pastreaza-ti cei 3 lei amarati,ca tu ai mai mare nevoie de ei,si le apreciezi mai mult valoarea cand iti iei 5 tigari la bucata de ei...;)

    RăspundețiȘtergere
  6. adevar grait-a gura ta ca doar si noi suntem la un pas de boschetareala:) dar ce frumos cerem noi..aaa!ce-ar fi sa scri si tu din cand in cand pe aici?

    RăspundețiȘtergere
  7. frate Balcescu,o sa-ti scriu,din inima,din suflet,din ficat..:) da' nu azi,ca plec la pescuit si oricum pe la un miez de noapte o sa-mi auzi glasciorul suav la telefon,ragusit de mahoarca si tremurand de la o betie voluntara cu oaresce licori bahice...te salut Ovidiu al Ardealului si ne auzim diseara la telefon! Garantat. Fratele Cartarescu (p.s. Mircea,daca citesti,sa ma scuzi ca-ti folosesc numele :D)

    RăspundețiȘtergere