joi, 21 octombrie 2010

des mintire

eu exist doar de azi.
cred ca m-am nascut gandind cuvantul 'iubire'. nu stiu ce inseamna.
nu stiu daca inseamna ceva in lumea asta in care am aparut brusc fara sa depun nici o cerere.
am fost repartizat aici ,pur si simplu..
cred ca rasariturile si apusurile sunt la fel.
cred ca fericirea si tristetea nu au nici o legatura cu dragostea.
cred ca florile ciresilor semnifica tradare.
cred ca sarutarile pe pleoape sunt condamnari .
cred ca plimbarile prin parcuri sunt infractiuni.
cred ca ura e mama schimbarilor.
cred ca ne suntem autosuficienti.
cred ca sufletul e o batjocura adusa ratiunii.
cred ca ...

Gandesc asta plimbandu-ma prin parc dupa ploaie
.Pasesc pe stele ude si pe frunze calde,jilave,lipite ca un nume de o inima, moarte din dragoste de pamant..
Ma cufund cu fiecare pas mai mult,mai mult,mai mult in cer si in noapte pana voi disparea de tot..
Eu nu am fost decat azi si voi disparea la finalul propozitiei
...
...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu