sâmbătă, 9 octombrie 2010

multumesc

Sunt fericit.Astazi am primit un mesaj.De la Ea.Sa se inteleaga ca bucuria mea nu provine neaparat ca e de la ea ci din ce a scris si de ce a scris:
"Am luat casting la national.La Afrim.Sunt fericita si am vrut sa impartasesc bucuria mea cu tine"

Eu vreau sa impartasesc mai departe bucuria mea si ei. Sunt fericit pentru fericirea ei.M-a inundat un soare interior de o blandete si o tandrete primavaratica.Daca as rosti cu voce tare cum ma simt mi-ar tremura vocea.Asa imi tremura doar mainile.Si sufletul.Doar ca sufletul imi vibreaza frumos si lin,ca batut de o briza calda.
Traiesc.
Mi-am dat seama ca am cerut de la viata o gramada de lucruri absurde.Am suferit ca n-am primit Am fost egoist.Credeam ca cer putin dar ceream mult.Ofeream doar ca sa primesc inapoi.Si realizez ca era nevoie de atat de putin ca sa fiu fericit: Fericirea persoanelor pe care le iubesc.
Viata are sens.Si zambet.
Multumesc!

Un comentariu: