duminică, 31 octombrie 2010

o seara fututa, fututa de tot

           Tragi ca prostu toata saptamana.Mizezi pe sambata totul.Selectezi, analizezi n-spe mii de cluburi baruri si alte cacaturi, desi sti clar in care vei merge.
bla bla...
Ce pula incerc sa fac aici? tre sa fiu subiectiv. Sunt fan Oldies.Ai votca la 130 cu suc,ai muzica la sentiment si atmosfera dupa gust.Ai gusturi bune, ai atmosfera buna.
Plusez cu faptul ca s-a deschis si Oldies 2,exclusiv rock. Ambele cu intrare 0.Buna treaba.Asta nu e reclama!! Exista si partea de cacat.In Oldies-ul vechi a intepenit playlistu'.over and over and over and over and over....a.a.a.a.nd..mai exista un futai: ti-ai terminat sucul ala de la promotia cu votca,pai urmatoarea sticla te rupe din buzunar pana in organele interne.
In Oldies 2,sambata,fara rezervare sugi pula.Intri, vezi, pleci.Nu ai unde sta, esti mai rau ca in gara.Dar merita sa te zbati.Pentru ambele.
Exista,sau mai bine zis,a existat,pentru mine personal si pentru inca 4 prieteni, pana in seara asta o pseudoconcurenta:30+.aici aveau,a se vedea trecutul, votca la 100 cu suc la discretie.Adica daca terminai sucul(pepsi la 2 l) mai cereai si mai primeai.Un vot cu +.Din cand in cand mai bagau si shoot-uri gratis.Pentru toti. Aleator.2+.A!!intrare moca!Animatoare.Cunoscatoare.Pentru una dintre ele garantez personal.
Defecte: azi mergem regulamentar, cu banii aferenti.Dupa cum am fost invatati.Calculu' de acasa nu se potriveste cu ala de la crasma. 10 ron intrare.de ce? pt ca mixeaza nu's ce muie de dj.jaiko sau asa ceva.ca pula!! votca a sarit de la 100 la 130.Pai ce pula facem aici?Suc,o bijboaca si salut fraiere! Va fut! Adio!
Am pierdut sambata seara la voi,voi va luati lunea-napoi.Da-ti-mi sambata-napoi!!

Votca din mine urla: inca putin!hai ca poti! sti ca si tu vrei! nu acasa!!nuuuu!! fa rost de bani!! suna prieteni..injumatates-te..ce buna ar fi o bere.Una doar..Ultima..Imi e dor!  Dor? Esti beat!Culca-te!

Vreau in Oldies!In oricare..Pula bani! I-am futut in cacatu' ala de 30+!! Tocmai azi cand s-a schimbat ora! Blestem!
Data viitoare...

Un comentariu:

  1. si eu am luat odata tzeapa in 30 plus. prima data cand merg acolo, vad pe usa: reducere la orice bautura 50 %. aici era de noi. merg la bar : 3 beri, imi zice pretu, calculez repede in cap, nu era jumate. am intrebat ce are la reducere. vodka. ok, nu beau vodka, da daca e la jumate e buna. bem fiecare cate 100 de vodka, dupa care vine chelnerita aia buna si ne zice ca defapt nu era la reducere si tre sa mai dam 24 de lei. tz h20

    RăspundețiȘtergere