vineri, 15 octombrie 2010

regret ca nu scuip la timp

Castigatoarea premiului de '7 pule varate adanc in gat' e astazi o cretina de vro 60 de ani stai-ar moartea pe umar.
Autobuzul 1.Ora 16.Full.'Pustoaica' respectiva incepe sa se lamenteze de inghesuiala.Ea la randu-i fiind una dintre inutilitatile transportate la ora aceea de autobuzul ala.I se pune pata pe un baiat la vro 30 de ani care statea pe scaun." auzi domne da tu nu mai cobori odata?ca toata ziua te dai cu autobuzu asta!" Omu "scuze.. scuze.. imi cer iertare..ochii atintiti in podea alergau stanga dreapta spre locuri nevazute nestiute..Pizda:"ca te tot vad si stai ca nesimtitu si uite ce inghesuiala e!"
Justitiarul din mine urla: taci futu-ti mortii matii de muie de cacat ce esti! Imi venea sa-i fut niste capete de bare si o flegma in bot.Babei. Ai vrea sa faci schimb de probleme cu el?? Asa sa-ti ajute D.!!!
Lasul din mine care e mare cat statuia aia a lu' isus din rio de janeiro si-a intors ochii in carte.
Baiatul era orb si cu handicap la ambele picioare

2 comentarii:

  1. lasul e putin spus.e boala.te-ai incarcat cu energia unui eveniment abject si nu ai facut nimic.ai grija sa te descarci cum trebuie de el .

    din pacate asta e problema noastra, a romanasilor ce nu au societate civila si nu stim sa luam atitudine in fata unor probleme ce nu ne plac.cred ca nu stim sa catalogam anmite situatii, sa ne putem asuma raspunderea, daca luam atitudine.

    RăspundețiȘtergere
  2. cel mai odios specimen e baba de autobuz. am si eu doua intamplari (una chiar ieri)
    1. veneam spre servici, autobuzul aproape gol, eu pe sacun. la urmatoare staie se umple autobuzul si o baba statea in picioare. vazand ca nu mai sunt locuri dau sa ma ridic. ea: stai linistit ca nu stau jos. eu: bine. dupa 2 minute alta baba de pe scaun: uite si la ala sta jos si baba sus, putea si el sa insiste(adica sa o rog frumos pe babaciune sa stea jos).
    2.stateam pe scaun, in jurul meu 4 scaune goale, vine o baba se prinde cu mana de bara de langa mine si se uita fix la mine. chair daca erau 4 scaune goale ea vroia sa stea pe fix locul meu.

    RăspundețiȘtergere