vineri, 3 decembrie 2010

A-ncetat de ieri sa treaca cate-un tir, da' prin oras

deci -am voie sa incep cu deci pentru ca e o concluzie- am centura.Dupa lupte seculare care au durat..pfff..nu stiu cat,iata ca a new star is born.Ni s-a promis ca vom ajunge sa facem poze cu tirurile care vor trece prin oras.Asa e! Eu astazi m-am pozat cu 2 scania si un actros.Erau blande si m-au lasat soferii lor sa le mangai. Ce frumos torceau..Un copil a venit cu flori la ele si un nene mai batran a venit cu paine si sare..si un pahar de motorina..cu o cifra cetanica foarte buna.
Nu credeam sa invat a..privi vreodata de la fereastra tir-urile.Cum alearga ele ca in poeziile comuniste spre inaltarea de data asta a capitalismului.
Copiii desenau pe asfaltul curat si liber al soselelor din oras diferite urari si sloganuri:
Cine n-are centura,sa-si faca
Am centura mea sunt sibian
si ma mandresc cu ea sunt sibian
Cine-i nascut in decembrieee..centuura centuura
Desteapta-te romane,centura ti-e aproape
Da-ti cezarului ce-i al cezarului si sibiului ...centura
Face-ti centuri nu razboi!
I have a dream.Centura
Nu intreba ce poate sa faca centura pentru tine ,intreaba-te ce poti face tu pentru centura
La multi ani si o centura fericita!

Va astept cu noi centuri.A A..AA. CU NOI IDEI!

Amu o mica precizare. Eu nu mai posed de prin jurasic preasfantul permis de conducere asa ca nu ma pot bucura de desfatarile ce le ofera condusul decat ,asa, colateral.Eu acum sunt calator profesionist cu autobuzul.Cred ca suntem cu totii de acord ca in menaj-a-trois-ul condus alcool politie exista o mare hiba.Exact! Politia! Cum adica alcoolul?!?! Cine a spus asta?!?? Iesi afara! pana nu chem politia..

Ce frumoasa e centura!

2 comentarii:

  1. poi si boc? o taiat panglica? nu l-am vazut pe la tv.

    RăspundețiȘtergere
  2. tovarasul boc ne-a incantat si ne-a surprins pe toti copii cu neasemuita sa intelepciune el testand centura cu un pahar de apa pe bordul unui superb duster.
    Cand a declarat ca la final nu se varsase nici un strop de apa toti am aplaudat iar unele fete au inceput sa aplaude si sa urle ca istericele iar cateva batranele mai slabe ce imima a lesinat cu numele tovarasului pe buze..Slavit fie booooc

    RăspundețiȘtergere