joi, 13 ianuarie 2011

ce se intampla cand,sigur,in mijlocul cetii, strigi TE IUBESC?

CEATA ITI INTRA IN GURA..TE ABSOARBE..INAINTE SA CAZI, INAINTE SA I TE PREDAI MAI AUZI RASPUNSUL..iubesc! te, il, nu ....importanta 00000

nu stiu daca asta va deveni un jurnal sau daca a fost pana acum ceva asemanator..nu stiu daca cel care va mai scrie aici voi fi eu..ma pierd..bine fac..nu imi mai pasa. nu mai pot citi, nu mai pot vorbi..sa visez? la ce bun? nimic din ce gansecs sau ce spun nu are rost..irosirre..de fapt, nu mai cred..nu mai cred in alb in negru in orice culoare in bine in frumos,in nimic,in rau...gandul fara actiune e doar flegma inghitita aiurea..te va face sa vomiti la un moment dat

ma bucur ca nu mi-am dori multe pt anul asta..as fi suferit din nou..cele ce mi-am dorit si despre care imi dau seama ca putrezesc deja pt mine, imi doresc sa li se intample altora.. care merita..
nu ma desconsider si nu ma autocompatimesc pentru ca nu ma mai intereseaza..pur si simplu nu mai imi pasa

am obosit sa ma prefac, sa rad sa sper sa comunic sa orice alt cacat de genu asta..vreau sa ma scufund linistit in nepasare ca o insecta in miere sa nu mai raspund sa nu mai spun sa ma dizolv, sa luati borcanul si sa-l aruncati sau sa-l ascundeti in camara sau..pula mea..

cred ca exista un cuvant in dex..splen sau spleen care exprima starea asta..

cred ca arata ca un mesaj de disperat cacatu asta.gresit! nu sunt! doar ca nu mai astept nimic
exista si o parte buna..nu mai urasc nimic..egal

8 comentarii:

  1. nihil sine deo, sorin!!?!!

    sti ca nu am nici o treaba cu ecspresia latineasca de mai sus(doar apreciez unele valori monarhice), dar intrebarea emisiunii este:exista echilibru in ce simti? nu mai astept nimic = nu mai urasc nimic, nu vad Natura

    RăspundețiȘtergere
  2. daca exista o balanta si eu ma pis de sus pe ea atunci cand imi mut jetul dintr-o parte in alta o echilibrez..totul e din mana si din pula.usor stanga usor dreapta..
    cat despre Natura..Eu sunt parte din natura!! iubeste-ma! admira-ma!! ha ha ha

    RăspundețiȘtergere
  3. una e balanta fizica si alta e echilibru spiritual.se pare ca iti face placere sa fi Natura , dar Naturii nu-i dai posibilitate sa fie sori.

    esti iubit si admirat,ha ha:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cine esti tu? Unde esti tu, mai ales cum esti tu in "povestea" asta!? Stii sa-mi spui de ce de 12 ore aproximativ rascolesc perseverent blogul asta incercand sa te aflu? Si de ce? De ce am ajuns pe "insula" ta, sau am esuat, ma rog...De ce am ramas aici atat de mult timp? Sa nu intelegi gresit, te rog,in primul rand sunt o straina, in al doilea rand nici macar nu sunt un om curios. Dar...vreau raspunsul tau la intrebarile mele. Vrei sa te cunosc?
    Daca mesajul meu va ajunge la TINE si, prin absurd, ai sa vrei sa-mi raspunzi trebuie sa stii un lucru esential despre mine, am ales ca mod de viata sensiblitatea, m-ar putea rani in mod fatal chiar si un cuvant (din categoria celor folosite de tine mai sus).
    Oricum ar fi continua sa scrii, pentru un timp cred ca am sa te mai citesc, cu sau fara ajutorul tau, eu trebuie sa am raspunsurile acelea.

    RăspundețiȘtergere
  5. nu tin blogul asta din vanitate. nu vreau sa atrag sau sa resping.nu vreau sa fiu un model. nici macar sa fiu iubit nu cred..nu stiu sa vorbesc despre mine.stiu ca iubesc .stiu ca pot iubi.stiu ca am extreme.ca ma pierd. imi doresc sa mai ramai pe banca mea,sa iti dau raspunsurile care le doresti..ah! cate raspunsuri astept la randu-mi..cate raspunsuri am la intrebari nerostite inca.. nu ma pot concentra..nu pot fi elocvent

    RăspundețiȘtergere
  6. "Am nevoie de oameni,
    ei sunt rascumpararea
    singuratatii mele de fond...", nu stiu daca ti se potriveste dar ar fi un bun motiv pentru care ai tine un blog, nu?
    Vreau sa vorbesti despre tine asa cum iti va veni, sigur fiind ca eu voi intelege, sigura fiind ca daca are sa-mi iasa vreun prostesc "de ce" sau "cum",n-ai sa ma certi foarte tare.
    Pana am sa te cunosc iti voi spun NOIRE,nu te pot asocia nicicum cu vreo...persona non grata.
    Rad, ...uneori, tie-ti place sa razi?

    RăspundețiȘtergere
  7. "Si zambetul i-a izbucnit printre lacrimi,atat de stralucitor,incat aproape ca ma asteptam si la un curcubeu." 'ultimul suspin al maurului' salman rushdie

    da,imi place sa rad,si rad si ma bucur ca Noir-ul meu a aprins o scanteie de lumina in tine:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu stiu sa plang, lacrimilor le-am facut nod undeva in interiorul meu asumandu-mi riscul ca intreaga lor amaraciune sa mi se verse in sange (Cioran)...dar stiu ca inca le pot pastra acolo pana le voi plange de bucurie. Zambetele filtrate prin lacrimi sunt, in esenta, invingatoarele unor lupte!
    Am citit Salman Rushdie insa in ignoranta mea...n-am inteles prea multe. Fusesem avertizata, substratul lor politic nu m-a interesat.
    Totusi, sa-ti spun ce acum imi aduce un zambet larg pe fata. Din "Rusinea" am retinut cu adevarat doar atat: un om care nu cunoaste rusinea este deci, un ne-rusinat in intelesul propriu al cuvantului. Spune-mi tu, in fond la ce ne e de folos rusinea!? Dar frica!?

    RăspundețiȘtergere