marți, 8 martie 2011

.


vointa de viata <0. mananc ma misc merg la lucru, ma imbat..exist. prietenii imi par prea des ,multi si zgomotosi,vorbele imi par de prisos,scrisul inutil, renunt de multe ori la jocurile mele sau pana si la simpla placere de asculta muzica. notez asta cu fortare la gandul alienat ca intr-o zi voi privi retrospectiv si voi rade.sunt curios.am luat o pauza de 5 zile de net.providenta m-a ajutat sa imi pice si am refuzat sa sun sa chem asistenta. e mult 5 zile fara net. ce copilarie!
era odata un baiat...poate ar trebui sa scriu povestea lui..poate ar trebui sa spun ca iubea,cat iubea,cate a iubit,cum iubea..
e totul atat de simplu,atat de complicat,atat de degeaba si atat de de-am-pulea toata ideea asta dar am scris-o eu ...
da din aripi sufletule!
da din aripi!

4 comentarii:

  1. Parla con te...lucruri esentiale sau abureli de care te-ai saturat, cearta-te, supara-te apoi iubeste-te. Lasa lumea asta, care-ti pare goala acum, sa te patrunda, umple-te cu ea apoi da-o afara, vomita...curata-te. Taci...si-apoi fa ce stii cel mai bine, iubeste...Dar numai nu lasa iarba tacerii sa creasca intre tine si tine.

    "Ti-as spune ceva,
    despre noi,
    despre zapada de-afara,
    despre dragostea mea.
    Ti-as spune ceva,
    orice,
    numai sa nu creasca iarba tacerii intre noi.
    Ti-as spune ceva,
    ce-ai stiut,
    sau ce stiu,
    dar a-nceput sa creasca iarba tacerii intre noi
    si s-au ratacit sunetele din cuvantul tarziu."

    RăspundețiȘtergere
  2. Si pentru ca astazi e chiar ziua femeii imi permit sa spun adevarurile pe nume, deci...
    "Femeia este un animal cu par lung si idei scurte....Femeia este un animal care trebuie strunit, ingrijit bine si pastrat in
    interiorul casei....Femeile ar trebui sa se ocupe numai de interior; trebuie hranite bine,
    imbracate corect, chiar frumos, dar tinute in afara societatii. Invatatura
    religioasa este cea mai potrivita pentru ele, iar poezia si politica mai ales,
    cele mai daunatoare. Femeile sa nu citeasca decit carti cuvioase, din care sa
    invete mila, si carti de bucatarie....Acest sex nu trebuie numit “frumos”, caci femeile nu-si pot insusi cu adevarat nici o arta. In Occident ceea ce numim “doamna” se afla intr-o pozitie cu totul
    falsa, caci femeia, sexus sequior al anticilor, nu avea dreptul la veneratie si
    omagii, ocupind o pozitie inferioara aceleia a barbatului...A suprima
    “doamna”, a pune acest zero la locul lui, ar fi o excelenta reforma politica si sociala. Doamna europeana este un fel de fiinta contra naturii; in casele
    noastre n-ar trebui sa avem decit femei de interior si fete care, invatind
    atributiile unei viitoare menajere, sa fie formate prin munca si ascultare, in
    loc de a face din ele fiinte lipsite de bun simt... "
    Razi!!?? pai de ce, ca doar Arthur Shopenhauer a scris asta si mie-mi pare ca vorbea serios...eu am ras fara intreurpere 3 saptamani, :).

    RăspundețiȘtergere
  3. parca avea si Cehov ceva de genul asta..in Ursul,nu?
    probabil era un trend in epoca..
    literatura din acea vreme geme de asemenea discursuri de demistificare coborare de pe piedestal si 'asezare la locul ei a femeii',dar in aceles timp scriitorii acestor lucruri se tarau si se stingeau de dorul acestor 'ingeri si demoni'..

    s-o fi schimbat ceva de atunci?

    RăspundețiȘtergere
  4. "Dacă n-ar fi atenuat chinurile amoroase prin dispreţul teoretic pentru femeie, toţi amanţii s-ar fi sinucis până acum. Ştiind însă ce e ea, au introdus prin luciditate un element de mediocritate în insuportabilul acelor văpăi. Nefericirea în dragoste întrece în intensitate cele mai adânci emoţii religioase. Ce e drept, ea n-a construit biserici; dar a ridicat morminte, morminte peste tot."
    Emil Cioran
    S-a mai schimbat ceva!!?? :)

    RăspundețiȘtergere