duminică, 27 martie 2011

o ora de viata

.

Se spune ca viata nu e suma momentelr in care respiram ci suma momentelor in care ni s-a taiat respiratia.


Astazi heruvimii cei cu sabii de foc,probabil obositi sau prea fascinati dupa 20 de ore de teatru au lasat pentru o ora armele jos.Armele cu care pazeau poarta raiului.Astazi ingerii au coborat printre oameni lasandu-l pe dumnezeu sa se odihneasca asa cum i fu dorinta.Astazi ingerii au fost vizibili cu ochiul liber.
Ingerul meu..Ingerul meu e ingerul zambetului,e ingerul luminii.E ingerul departarilor si al neuitarii.e ingerul iertarii cu lucrul cu fapta si cu gandul.Ingerul meu a luat trup femeiesc.Cel mai frumos trup.Marmora si sange,urlet si izbavire in carnea ei,o dimineata insorita e trupul ei
Privirea ta surade ingere.Privirea ta e drog.Privirea ta e nectar si ambrozie.E apa vie.S-a revarsat privirea ta prin crasma devenita rai luand de-a valma mese si spectatori,vise si sticle,confeti si acorduri de pian,lumi,iubiri si m-a izbit in coltul in care stateam,luminoasa si fecunda privirea ta;si am inghitit din valul ala cat am putut insetat si lacom,ars pe dinauntru; si am inghitit si am sorbit si am inghitit toata bucuria aceea lichida toata frumusetea ta care plutea ca un duh pe deasupra apelor si m-am umplut de lumina.
Zambetul tau ingere..Zambetul tau face oamenii sa urle pa strada de fericire,sa-si ofere cadouri si sa se sarute,sa planteze flori,sa alerge desculti prin iarba umeda dimineata cu bratele deschise si sa se roteasca pana si-ar lua zborul.Zambetul tau e o lume.O cadere in basm.O realitate mai frumoasa decat un vis de copil.
Gata,am inteles.Nu ingerii coboara printre oameni,ci,uneori, ne ridica si ne poarta o vreme cu ei.
Astazi,pentru o ora, pentru o viata,pentru o eternitate am privit prin crapatura portii raiului lumina.Si,pret de o fractiune de secunda,pentru totdeauna, lumina m-a privit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu