joi, 28 aprilie 2011

te-as purta la gat ca pe o amuleta
sa te sarut cand trec strada prin locuri nepermise
la gat mi-as purta fetisul
te-as purta la gat ca pe-o cruciulita
cruce
megacruce
ultra cruce,cum poarta manelistii,
tiganii si in general toti cei care se jura pe neamul lor cand mint..sau nu mint..asa sa-i ajute!
cum te-as purta?
ostentativ. nedemn.netemator.
te-as purta la lant gros
te-as purta sa-mi bati pe inima cand pasesc
sa-ti aud doar izbirea de mine si nu bataile inimii mele
sa te pot saruta cand bat clopotele
de moarte, de ora fixa, de si-un sfert, juma, fara..
sa-mi sari pe buze cand alerg sa prind verde la semafor
sa taci infiorata cand vad cate un accident
te-as purta chiar daca imi lasi urma verde si toti mi-ar spune ;ba e blechi nu e aur..
si nu m-as apleca niciodata
nu m-as apleca,
nici macar sa imi leg sireturile
sa nu te indepartezi de pieptul meu
te-as purta pana mi-ai face o autostrada intre umeri iar venele mele s-ar iubi cu arterele tacut si definitiv
mainile tale subtiri sa se agate de axisul meu ca de o ultima radacina din rapa caderii si sa te port frenetic prin viata ,un dans nebun si total,un zbor haotic in care agatam fire de troleu, respiram aer de metrou,lingem mare,tacem,scrasnim,gemem,zambim
te-as purta asa cum isi poarta un nebun nebunia
asa cum isi tine un cardiac pastila
te-as pastra sub limba,sa te gust ori de cate ori rostesc un cuvant

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu