luni, 9 mai 2011

.

m-a fericit azi fericirea ei

Un comentariu:

  1. M-ai pierdut frate Balcescu? N-ai cum..:) is ca ploaia de vara,apar cand nu te astepti..:) Ma chinui sa ma integrez in cenusiul din UK,ma chinui sa ma regasesc,sa-mi pun cap la cap prioritatile si sa-mi fixez pasii bine in pamant,sa nu cumva sa cad,ca n-ar avea cine sa ma ridice..:)E greu intr-o tara unde trebuie sa vorbesti intr-o limba si sa gandesti in alta,e grea pribegia,e greu si apasator dorul de cei dragi..Dar,fruntea sus,si mergem inainte! Mi-i dor de voi,mi-i dor de visele noastre,mi-i dor de interminabilele discutii savante pe subiecte de doi lei,cu grave accente bahice..:) Dar sa nu devin melancolic..:) Va salut dragilor,si va imbratisez cu toata fiinta mea..Sa ma asteptati,ca intr-un final tot la voi ma intorc..

    RăspundețiȘtergere