sâmbătă, 28 mai 2011

sa nu ..

linistea e ca mierea.nu ma voi naste ,mama! da 'cancel' mama! opreste clepsidra! de ce ai intors-o fara sa ma intrebi? sti ca fiecare fir de nisip e o lama ce scurteaza din mine? sti ca ma voi naste si ma voi izbi cu capul de ziduri de beton? eu nu sunt un pian mama..creierii mei mei se vor scurge pe ziduri. cu tandrete si regulamentar ,e drept..dar totusi voi fi o pictura ridicola.nu ma voi indragosti mama.nu are rost sa ma nasti.nu iti voi da satisfactia sa strigi: traieste! da. voi fi viu dar cam atat.unde sunt mainile care sa cante pe clapele mele? naste-ma dulap mama,nu pian..doua trei molii as putea adaposti si eu..
ma dor obiectele din jur..ma strang.nu exista niste legi care sa le oblige sa se dizolve cand sunt eu prin preajma? voi invata cu timpul sa le dizolv? nu prea ma ajuti,mama..
care e diferenta dintre aici si acum? daca fac un pas in lateral ma va gasi?stie unde sa ma caute? are lanterna aia cu sentimentu' on? nu se mai fabrica lanterne d'alea..
o sa ma nasti bun,mama..tu nu sti ca bunatatea se scurge prin crapaturi? naste-ma mascul alfa! fa-ma dur! naste-ma cu furie. sa musc din ea sau daca nu sa ma autodevorez.
Mama,un singur lucru iti mai cer..sa nu ma nasti lumina intr-un frigider.
Nu ma lasa sa fiu acolo oridecateori se deschide usa..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu