luni, 27 iunie 2011

cuvintele s-au intors sa moara in mine
s-au uscat de atata ratacire intocmai ca mustele inchise intre 2 geamuri
fluturii mei frumosi trimisi sa-mi aduca linia orizontului s -au intors prafuiti cu aripile zdrentuite
n-au gasit ochi in care sa se reflecte si inimi in care sa se odihneasca
mi-as fi facut o chitara cu o singura coarda care sa scoata o singura nota. una albastra.inalta si luminoasa.as fi dat concerte pentru o singura ureche
mi-as fi facut din linia orizontului un lant ca sa nu ma mai pierd atat de des sau un streang lung si subtire sa mor si eu cu fruntea sus. sa invat si eu departarea
trebuie sa matur pe aici
cuvintele moarte scot un zgomot ingrozitor cand calci pe ele.e ca si cand calci noaptea pe melci.pe mii si mii de melci.si pe coji de seminte.in mine e ca in tribune dupa un meci.
coji si flegme
daca rostesc 'iubesc' se si vede cum tasneste ca scanteia unui foc.luminos si increzator.si....gata.mort.a devenit al beznei.
maine il voi gasi prin camera schilodit
sunt un criminal

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu