duminică, 7 august 2011

soul

.



.

2 comentarii:

  1. Frate Balcescu,faina piesa...:)
    Vad ca ti s-a cam dus inspiratia si nu mai postezi nimic in ultima vreme,pentru delectarea noastra,a celor fara de talent in arta scrisului..Ori ti s-a stricat iar calculatorul? ;)) Mi-e un dor nebun de voi,ma ofilesc pe zi ce trece in tara batranului Will...Da' si cand o sa ma intorc...pfff..Te pun sa muncesti la casa mea,daca vrei sa te primesc in cerdac in serile de mai..;)
    Va iubesc dragilor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Fratele meu shakesperean, aseara am evocat cu fratele nostru comun celesta-ti fiinta la un pahar de vorba:) te iubim nestramutat de mult.om munci fluierand sa ne facem prispa aia de care vorbeam:) despre inspiratie,ea este dar tin in mine..simt intens.stai linistit,pe Ea o iubesc in continuare in culori calde si tandre cum numa un visator ca mine ar putea.voi reveni si cu scrisul..te pup si sa sti ca nu trece pahar pe la gura mea din care sa nu-ti dedic si tie o sorbitura:)

    RăspundețiȘtergere