miercuri, 9 mai 2012

azi

nu ti-am mai spus de mult
nu ti-am mai spus de mult despre copaci
despre cei mai frumosi copaci din lume
cei mai frumosi din suflet
cred ca voi spune acum ca cel mai frumos copac e teiu
cat de copilareste suna
si nu imi pasa sufletule daca va zambi careva,uite si la prostu asta :)
auzi ca teiu..:))
corect e 'teiul'
stiu.stiu copiilor,dar eu invat sa spun iubesc prin toate
teiu e doar inceputul
pot la fel de bine sa spun 'te plou' sau 'te vant' sau 'te aripile unui fluture care adoarme pe genele tale'
pot sa spun 'te zambetele copiilor cand viseaza'
azi a plouat suflet.
generos si verde.
acvariul meu plutea pe strazi iar pestii dinauntru tanjeau dupa ploaia de afara.dupa ploaia aia cruda.dupa ploaia aia verde.
pestii care urcau in acvariu se obisnuiau cu lipsa de ploaie cu telefoanele mobile.
azi pestii din acvariu doreau aer ,pestii din ploaie doreau acvariu si doar eu te doream pe tine.
am vazut copii sarind in balti;ti-ar fi placut atat de mult sa-i vezi; si cred ca am vazut si cainele ala maro,ala cuminte si am desenat pe geamul transpirat un apus de ala frumos cum doar tu vezi dar s-a scurs imediat pentru ca era cald inauntru ca erau prea multi pesti care se sufocau
azi a plouat sufletule..si nu am stiut ce sa fac cu ploaia aia si m-am retras intr-o carte ...si cartea se numeste 'rosteste-i numele' si asa am facut...
ti-am rostit numele pana cand curgeai pe geamul meu si pe strazi si pe frunze si te imbibai in toate..si toate luminau dinauntru ..si toate alergau inspre mine si doar eu spre tine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu