miercuri, 25 iulie 2012

in care iau o hotarare

nu am mai fost de mult pe aici..am lasat sa se aseze praful..am ignorat locul asta voit si obligat..nu aveam ce sa spun.nu am nici acum.e prea multa durere pe aici.sangereaza locul asta. se voia plin de iubire..l-am creat din iubire..voiam sa strang toata iubirea mea aici..pentru ea..sa vada cat de frumoas e sa iubesti si sa fi iubit. se voia plin de lumina si cand colo colcaie de viemii tristetii si ai nesigurantei..si a aparut blogul asta..locul asta ..purgatoriul asta..am impresia ca pute.e prea mult intuneric.prea multa dezintegrare si moarte.urlet,vaiet,tanguire..cum poate fi asta un altar al iubirii? cum poate asta fi facut un altar iubirii? voi putea scrie liber?era o vorba'daca dragoste nu e,nimic nu e'..am o prietena care m-a invatat un cuvant nou: feedback FEEDBACK s. n. (Cib., Psih.) Retroacțiune (1) care se manifestă la nivelul a diferite sisteme (biologice, tehnice etc.) în scopul menținerii stabilității și echilibrului lor față de influențe exterioare; retroacțiune inversă, conexiune inversă, cauzalitate inelară, lanț cauzal închis. [Pr.: fídbec] – Cuv. engl..adica un fel de dai si ti se da inapoi..nu vreau sa fiu acuzat de cinism dar fara feedback nu e nici dragoste,nici posibilitatea existentei ei si nici sansa aparitiei ei..e doar rotire lenta goala rece si fara sens.vom schimba treburile:)

2 comentarii:

  1. "cum poate fi asta un altar al iubirii?"
    ...
    " Din bube, mucegaiuri şi noroi. Iscat-am frumuseţi şi preţuri noi."
    ...
    "Nu ştii, ca numa-n lacuri cu noroi în fund cresc nuferi?"

    RăspundețiȘtergere
  2. adevarat,dar vreau si frumosul ala nascut din zambet si din lumina..stiu ca se poate:)

    RăspundețiȘtergere