joi, 2 august 2012

asteptari (de)seara

in fiecare seara e lumina aprinsa la etaju' 3.
in fiecare seara unu sta cu curu pe pervaz
cu spatele la lume
si in fiecare seara il vad cazand
il vad dezechilibrandu-se
urlet scurt
tigarea descrie un arc de cerc
lent..
.
.
asfaltul!

nu am nimic cu el dar asa ma comport uneori cand mi-e dor de tine.
ucid
oameni
in minte.
un caine isi intinde botul spre mine..amusina.
botul umed,ochii umezi,blana uda .il privesc
si ii doresc toata fericirea caineasca
nu am nimic
sa-i dau de mancare( cu o carte nu hranesti un caine si nici cu amintiri)
asa ca il intreb doar 'ce faci catelule?;
daca as fi fost fumat probabil ca mi-ar fi raspuns ceva si totul ar fi fost
frumos&ciudat
dar el isi leagana coada si priveste misterios intr-o parte si
dispare din lumea mea.
ala tot nu cade dar parca am mai inaintat spre stele putin.
eu raman pe banca uda si fumez
si ma intreb unde merg toate masinile astea
si daca te gandesti la mine acum cand expir fumul..
poate te gandesti cand expiri tu
va veni nouaspele iar eu voi fi

usurat si putin trist
pentru ca in locul ala pe banca nu va mai fi nimeni
care sa ucida
care sa iubeasca
si
care sa astepte
.
.
..pana maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu