sâmbătă, 22 octombrie 2011

.

2 comentarii:

  1. Frate Balcescule,imi pare bine sa vad ca inca existi...randurile tale imi lumineaza cenusiul cotidian...
    azi am primit o veste care nu stiu daca ar trebui sa ma bucure sau sa ma intristeze..frate-miu o fost promovat la munca,la British American Tobacco unde lucra in Bucuresti,si se muta cu munca la Copenhaga...pfff,ma gandeam ca-la vad cand vin acasa de sarbatori,dar cred ca tre sa fac un drum in Danemarca sa-l vad...fac 8-9 ore cu masina de la mine...cum ne raspnadeste viata in toate colturile lumii...dureros...
    ''bucurosi le-o duce toate,de e pace,de-i razboi..''
    frate,mi-i tare dor de voi...
    asteapta-ma ca apar cat de curand..

    RăspundețiȘtergere
  2. :) frate,mi-am deschis deja bratele pentru imbratisare,deci nu ma fa sa astept mult asa ca nu da bine la public:)

    RăspundețiȘtergere