sâmbătă, 12 mai 2012

fara mine

in momentul asta am impresia ca am ataaaaat de multe de spus..atat de multe incat ...incat nu pot spune nimic..nu mi se leaga nici macar o amarata de metafora,comparatii 0, epitete si alte treburi sturlubatice(imi place cuvantul asta) nu mai vorbesc..azi toata ziua mi-am dorit sa te tin strans strans strans in brate..stiu ca e pueril dar asa imi imaginam eu ca daca te-as tine strans la piept si tu m-ai strange la randul tau..si am sta asa ore intregi ar trece totul...  spun de multe ori ca as vrea sa  iau asupra mea  toate durerile tale,eu,mie caruia i e frica de dentist..eu,ale mele nu le pot duce,ale tale..pot.dar nu se poate. si raman ca un handicapat la niste jocuri olimpice pt handicapati care urla ca bezmeticu 'alearga' unuia fara picioare..eu alerg,tu alergi..nu reusim dar conjugam

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu