sâmbătă, 21 iunie 2014

2

inca o zi finalizata cu alcool. slab,bere. tristetea nu trece. bine, am avut un zambet pe mutra mai taota ziua din cauza ca am reusit sa imi aranjez muzica pe un player nou in telefon. am ascultat la greu in mersu pe jos Muse si in autobus la citit Andre Rieu. imi place cand se suprapun catharsisurile din carte cu cele din melodii. mi-a fost toata ziua dor de tine. nu imi permit multe mesaje spre tine. cred ca te incomodeaza. nu stiu. uneori cred ca tu simti prea putin iar eu prea mult. nu exista un mijloc in care sa ne intalnim.poate ca te temi prea mult .poate ca ma tem prea mult. nu stiu cum sa mai fac..stiu,simt ca ar trebui sa ne dam sanse. ..ce tampenie! stiu ca ar trebui sa vina firesc totul..cand gandesc ,inteleg..cand scriu ,totul e de inteles. imi e teama ca ma vei vrea pe mine si imi e teama ca il vei lua pe altul identic cu mine. nu pe altul opus mie. nu. aia as putea intelege.as putea sa il injur toata viata. dar nu unul ca mine. nu. doare cand vad cat de simplu ar putea fi tot.imi vine sa urlu dar prefer sa zambesc .oricare ar fi finalul. nu exista final.

2 comentarii: