joi, 12 iunie 2014

nu


nu. tu nu ai ce cauta aici.asta e un loc in care vorbesc singur. pot vorbi orice vreau eu. tu nu mai faci parte.nici macar nu cred ca ai facut parte...nu puteai sa faci parte cu indiferenta aia...e ciudat,nici macar nu o pot explica..scriu asta fara a verifica greselile. nebun! doamne ,am scris aia...sunt beat deci esti obisnuita sa scriu aiureli. bine, am crezut o gramada. de fapt, le-am inventat. tot ce am crezut ,visat,sperat,mintit printer prieteni , nu avea nici o legatura cu viata reala..era doar in mintea mea.ideea aia ca dupa n-spe ani de non relatie in care .aiura . e de cacat totul..e ca si cum eu as fi facut vrun te miri ce sacrificiu iar tu ar fi trebuit sa realizeci ce mare cacat de sacrificiu de intelegere si de support si de nu's ce pula mai fac iubitii pentru cele pe care le iubesc.imi vine sa rad..de fapt chiar rad:))))) te iubesc. asta chiar e o chestier simpla. chiar. nu stiu de ce se feresc toti fraierii de asta..si nu stiu de ceilalti fraiei care au curajul sa o spuna se caca pe ei cand nu primesc raspunsul la care tanjesc..unde pula mea ramasesem?..a! speram ca dupa sute de ani sa te indragosyesti de mine..macar putin..macar cat sa iti pese..sa spui naibii dupa o tacere: ba, il iubesc dracu pe idiotu ala care ma face sa rad si care imi spune noapte buna in fiecare noapte si care e alaturi de mine in orice as face ,care ma icurajeaza si cere incearca sa imi faca viata mai luminoasa prin orice de cacat de metoda poate atunci cand suntem despartiti....cum suntem tot timpu'aveam nevoie de niste chestii atat de mici...visam la gesture atat de simple...comparative cu altii..ar fi fost o asa imensa feicire...as continua dar sunt atat de multe de spus si nu mai am tigari,e ultima si e proape gata, si te iubesc si as lua-o de la capat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu