duminică, 3 aprilie 2011

.




.

3 comentarii:

  1. frate balcescule, asculta Scorpions-''Always somewhere'' sa-mi zici parerea ta de expert in ciocolata elvetiana.;)
    multumesc carmen! si io va iubesc,sa ma asteptati ca vin...;)

    RăspundețiȘtergere
  2. certarescule, 'e destepte' versurile ca am ascultat-o de 2 ori sa-mi dau seama cine unde e si de unde vine:).orchestratia e beton.profi, ce vrei?

    RăspundețiȘtergere
  3. frate balcescu,ce ne-am chefuit aseara...pfoaiii..au ascultat saracii englezi din abey wood-london muzica romaneasca pana pe la 4 dimineata...mahmureala crunta...ma chinui sa-mi spal pacatele cu niste bere,da' nu prea-mi iese pasienta...ies in gradina azi la soare, sa-mi linistesc creierul...;))bai fra, tare mi-i dor di voi...sa fii cuminte si sa nu faci nimic din ce n-as face eu..:) ciubaca oaca le!!!

    RăspundețiȘtergere