miercuri, 4 mai 2011

.

-iti este teama?
-nu,nu imi este.
-nu iti este ce?
-nu imi este..si atat.
-nu poti pronunta cuvantul? nu il poti rosti pentru ca te-ar cuprinde nu-i asa? cand l-ai sopti te-ar invalui
-uite il spun: teama. esti multumit?
:)-prostule.ai aruncat un bulgare pe munte.sti ce s-a intamplat data trecuta.
-stiu.nu am mai vazut lumina.nu am mai stiut ce-i lumina.intr-un timp credeam ca e doar o alta nuanta a beznei.
-si esti pregatit?
...
-te-am intrebat daca esti pregatit!
...
-a inceput nu-i asa? deja te patrunde ca un fir de ceata..iti patrunde prin artere iti saruta fiecare celula cu sarut de ghata alearga pe sira spinarii si se cuibareste desfranata si gravida in sulflet,in orice colt iti vei ascunde privirea,va fi acolo.teama.
-de data asta va fi altfel..
:)-nebunule! fiecare cuvant al tau sapa tot mai adanc in prapastia dintre voi.spune-i ca o iubesti! te provoc! spune-i!vei vedea cum se rupe pamantul in doua.fricosule! ti-ai jurat ca vei spune tot ce e de spus. ca nu iti pasa..daaaaa era usor cand ea nu mai exista..acum ce incerci sa faci? iti inchipui in continuare ca ea nu exista? apare doar ca un miracol cand iti scrie sau cand te suna? daca acum ar aparea in fata ta in carne si oase ai avea curaj sa pui mana pe ea ca pe o femeie? sau ai cadea in genunchi ca in fata unei zeite?
-as cadea in genunchi ca in fata unei femei.
-vei cadea doar. unde iti este forta?
-in ceea ce simt
-cu ceea ce simti poti muta macar un pai?

4 comentarii:

  1. ''teama te paralizeaza,te transforma in stana de piatra,devii prizonierul ei si te face handicapat!te patrunde ca un microb si nu...nu te poti impotrivi,te anuleaza!cand ea va sta in fata ta si fiecare celula din tine urla ''te iubesc'' tu n-o sa-i poti spune nimic,n-o sa faci nici un gest...doar o sa mori pe dinauntru pentru a nu stiu cata oara!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frica este a mintii, nu a sufletului. Cu mintea inveti concepte si-ti insusesti principii, e doar un instrument, :).
    Sufletului ii e proprie libertatea, si lumina. Cu el redefinesti normalul si sfidezi timpul, cu el strabati lumea si reduci la 0 absolut distante. Cu mintea lupti, cu sufletul devii invincibil. Mintea invata....sufletul stie Adevarul.
    Cand gandesti faci doar asta, cand simti TRAIESTI!
    Cand iubesti iti trebuie curajul sufletului si aripile lui. Mintea sa taca...iar tu SA CREZI!
    Fara bezna asta n-am fi stiut ce e aceea lumina, Noire, :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Noire,m-ai rupt..:) INTR-UNUL DIN CELE MAI FRUMOASE MODURI POSIBILE..:) pe ideea ca 'mia casa e sui casa' esti oricand binevenita sa postezi aici gandurile tale..nu doar la comentarii.gandurile tale sunt mai concise mai sigure si mai indreptatite sa fie scrise decat derapajele mele..:) bune rele anoste banale geniale..oricum te simti .te declar purtatoarea mea de flacara olimpica:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Noire, oricand...
    eu iti scriu tie, daca tu "stii" sa citesti, asta deja nu mai e "vina" mea, :)))
    ...te declar traducatorul in cuvante al strigatului mut al sufletului meu, asa ca nu subestima puterea ta de a transmite stari :)))
    Inca ceva, pentru atunci cand vei avea nevoie, sa-mi faci un semn, voi fi...
    per tua serenita!:)

    RăspundețiȘtergere