miercuri, 1 iunie 2011

TEATRU

.

Astazi am fost la teatru.
E Festivalul international de Teatru.Ar trebui sa spun ca am fost la n piese de teatru reprezentatii lansari expozitii,dar nu..Am invatat din anii trecuti sa nu fug dupa mai multe piese in aceeasi zi pentru ca ma voi arde.Asa ca aleg una pe zi doar..
Imi pare atat de rau ca nu sunt critic de teatru si nici macar veleitati in acest domeniu nu am..Sunt doar un iubitor..Un cautator de experiente..Fara falsa modestie spun ca am vazut toate spectacolele marca 'Radu Stanca-Sibiu'.
Ei bine,dupa ce vezi Faust iti spui ca nu poate fi si altceva dupa..Chiar nu.Cunoscatorii imi vor da dreptate.Ofelia Popii in rolul lui Mefisto.

Dar azi am fost la Felii.Mi-am luat liber si am mers la Felii.Am fumat juma de pachet de tigari pana sa imi iau biletul..nu se stia daca mai sunt bilete..cand l-am primit imi tremurau mainile.
Astazi am fost la teatru.Am fost la 7 piese.Toate jucate de Ofelia.Astazi am fost la un one-women-show inmultit cu 7.
Piesa se numeste Felii.Scrisa si regizata de Lia Bugnar.
Distributia: Ofelia Popii,Ofelia Popii,Ofelia Popii,Ofelia Popii,Ofelia Popii,Ofelia Popii,Ofelia Popii.
Astazi am fost la TEATRU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu