sâmbătă, 31 decembrie 2011

On. ( orice vs ceva anume )





e este este cum este pentru că ce a fost a fost cum a fost şi ce va fi va fi cum va fi pentru că ce este este cum este. Şi ce este e ce nu a mai fost şi ce va fi va fi ce nu mai este - ba nu - ceea ce a fost e ce nu mai este, ce va fi va fi ce este sau altceva,
(...puţin a fost, mult nu mai este;) ei drăcie
ce este, este o problemă de ontologie

Şi n-am acum chef, nu-mi arde
de
fiinţă,
de
nefiinţă -
şi alte paralele intersectate pe chelia actualului rege al Franţei -

dacă mă preocupă ceva acum mă preocupă mai curînd
alte aspecte: etice,
estetice.

(ce se cuvine, se cuvine şi aia trebuie făcut
ce nu se cuvine nu se cuvine şi

respectiv

e urît

nu-i frumos ce-mi place mie, e frumos ce-ţi place ţie:
tehnica şi lumea vie
arta-i fudulie

arta este fudulie
tehnica şi lumea vie
sînt frumoase, -mi plac şi mie.)

ce a fost a fost groaznic, ce este e suportabil, ce va fi va fi o-ncîntare şi-o feerie.


de SORIN GHERGUT

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu