duminică, 29 iulie 2012

poveste

leaga-te la ochi. leaga-ti mainile la spate. nu-ti fie teama..e ok ..nu fac nimic aiurea..:)) nu! hai ,fa-o! te ajut. nu vezi nimic?nu? ai un dulap in dreapta ta. masuta cu monitoru'dupa, o etajera pe colt drapta,geam,soba,patul,deasupra lui rafturile cu carti,cuier,usa din nou, vita de vie,livada,grajdurile vecinilor,livada,poarta,strada,autobuzul 19,orasul,o cometa oarecare(nu stiu nume si nu ma bag acum pe google sky) ,calea lactee..toata calea aia imensa in care te pierzi cu privirea si cu sufletul,cometa aia era un avion,razi? nu rade! chiar am crezut ca e cometa:)) nu ,nu ma atinge,invarte-te in continuare,invarte-te pana gustul din gura iti va deveni albastru,invarte-te pana intrebarile tale vor cantari 14,5 kilograme,invarte-te pana dai de mine,pe mine ma sari ca sunt cantitate neglijabila..ba da! punem pariu? nu te inmulti cu mine ca pierzi..bine,nu sunt 0 .da tot da ceva..dar nesemnificativ..cum? nu inteleg..e frumos ce zici dar trebuie mai mult.nu stiu cat si ce.. tu trebuie sa vii cu acel ceva..nu am raspuns la toate intrebarile:) da,la asta trebuie sa iti raspunzi singura..eu nu pot vorbi,e ca intr-un basm..ce fel de basm? :) pai d'ala cu happy beginning:) nu, nu ending:) sfarsituri am tot avut. hey,nu trisa, invarte-te! bun. eu pun intrebarile.unde nu-s intrebari,vai de raspunsuri..da,asa ma joc eu cu cuvintele:) de ce nu poti? bine ,dar asta...dar noi..stiu.invarte-te in continuare.cazi? nu..sti ca sunt in toate directile.da ,te prind.stiu ca sti.nu stiu,..am incercat si eu.nu mi-o lua in nume de rau..inteleg dar intelege..da..si atunci nu te vei mai invarti? pai atunci voi opri si eu jocul..care joc? asta..nu e un joc? pai tu cum il numesti? sau ce e? vanatoare nu e..reguli nu are..le scriem in timp ce-l traim...sti deja finalul? finalul la ce? bine..pe maine..da, voi fi tot aici:)

3 comentarii:

  1. Ai vrut sa scrii finalul, unul plin.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu scriu finalul,eu il consemnez:) inca ne invartim..ramai pe orbita

    RăspundețiȘtergere
  3. Consemneaza, draga spectatorule, si largirea orbitei.

    RăspundețiȘtergere