marți, 31 august 2010

loveste-ma

Sunt un ratat.Oficial.Imi vine sa-mi dau cu capul de perete dar m-as considera emo.Poate daca imi dau cu lumina aprinsa nu pe intuneric.Mine as spune ca am cazut beat.In fine. Sunt vinovat de un pacat capital.Iubesc! Iubesc cu pasiune,fara speranta,visator si romantic,cu perseverenta si tenacitate.Ar trebui sa port un tricou pe care sa scrie:"" Scuipati aici!!"" Probabil o sa-mi fac unul.Ar trebui sa ma angajez la circ.""Veniti sa vedeti monstruozitatea,scursura care, intr-o lume materialista si frumos egoista,intr-o lume eliberata de valori inutile,indrazneste sa fie indragostit!! Doamnelor si Domnilor,puteti sa-l flegmati,veti vedea ca nu-i pasa,sta ca un cretin si admira natura; uneori citeste jivina dracului!!  Recent am descoperit ca-i place muzica de calitate ,arta si alte scarbosenii.uneori la un anumit nume i stralucesc ochii si se aprinde o lumina tainica in ei de parca ar renaste bestia dracului.Totusi,la plecare aruncati-i niste citate din literarura,pagini rupte de prin carti inutile, sau spuneti-i ca Ea e bine,ca e fericita.O sa-l doara in animalitatea lui,dar veti vedea ca ranjeste satisfacut!!"".Atat de tembel si retardat sunt incat cred in transcendenta iubirii.Adica cred in mantuirea sufletului prin puterea iubirii.Adica cred ca intai te conectezi cu persoana iubita la un nivel sufletesc,te implinesti unul prin celalalt, se fac niste bai de Frumusete impreuna prin poezie natura si ce mai avem la-indemana, niste clatiri de muzica,se bea libertate si visare pana la fund,si in timpul asta se strecoara si carnalitatea ca un rezultat firesc al unei ecuatii inefabile.Ar trebui sa fiu biciuit pentru asemenea aberatie!!Doar stie toata lumea: o vrajesti,o subjugi,o futi pana-i sar capacele ca dupa aia poti sa-i vorbesti oricum,ca doar e zdreanta ta,te pisi regulat pe visele ei si de-abia dupa aia i scoti ochii ca nu te iubeste!! Dar nu!! Eu, veriga inutila din lantul evolutiei sociale, stau cu speranta aia amarata ca un trandafir ofilit sperand ca respectul,sprijinul,tandretea,intelegerea, alinarea, rabdarea,vorba buna,iubirea neconditionata,cacaturile astea purtate in bocceaua zdentuita a sufletului meu,se vor transforma vreodata in pietre pretioase,in cuvinte magice care vor deschide inimi si vor conduce lumea.
Linsati-ma degraba,crapati-mi capul pentru ca altfel O voi iubi toata viata si numa va fut creierii inutil cu bazaitul meu!!

6 comentarii:

  1. asteptam o rastignire, in numele EI.poate asa o sa nasti religia in care crezi.

    RăspundețiȘtergere
  2. rastignirea e 'luata'.
    eu ma gandeam la ceva mai neobisnuit.de exemplu, sa traiesc pentru Ea

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti dus. Citintu-ti postarile mi te imaginez ca fiind unul din moldovenii aia sinistrati din poza aia celebra in care ei stateau in birt cu paharul in mana si cu apa pana la genunchi dar pareau fericiti ... de ce erau fericiti? de prosti.Cateodata ii invidiez pe prosti deoarece ii fericeste orice cacat. Dar , in fine, sa revenim la tine "sinistratule" : ai avut o "casa" frumoasa in care erai fericit dar a venit viitura si ti-a dus-o iar acum dupa atata timp stai plangand in ruine si te hranesti cu amintirile despre ceea ce candva a fost "casa" ta. In loc sa pui mana pe "mistrie" sa incepi sa iti construiesti o "casa" si mai frumoasa si mai trainica te complaci in rahatul in care traiesti.

    RăspundețiȘtergere
  4. ai punctat excelent si iti dau dreptate, dar vezi tu, eu tocmai postand gandurile alea ma eliberez si pasesc mai departe.in acelasi timp nu imi permit sa uit, pentru ca uitand as putea cadea in proprile-mi capcane ale vechilor greseli.de 'constructie':)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nietzsche: "Crestinismul i-a dat lui Eros sa bea otrava: - el nu a murit,dar a degenerat cazand in viciu"

    RăspundețiȘtergere
  6. **nu ai putea,ci sigur o vei face,vei cadea din nou prada vechilor greseli...pentru ca le transformam de cele mai multe ori in acte virtuoase,ori macar acceptabile,prin automanipulare si de asta nimeni nicioadata nu va reusi sa invete din vechile greseli...**

    RăspundețiȘtergere