vineri, 14 ianuarie 2011

.



Noaptea ma linge pe ceafa,animal ud cu bot umed si rece cu suflare cetoasa
imi linge tandru ceafa si balele-i mi se scurg pe sira spinarii,se preling ca lumina galbena si puturoasa a becurilor pe asfaltul mort

tigarea mea,ultimul soare din lumea asta,ultima sclipire scanceste topindu-se in bezna

ultimul fum pleaca in cautarea altor ultime fumuri,altor singuratice fumuri

tacerea mea tiuie in intuneric
tacerea mea hipnotizeaza bezna
tacerea mea privirea mea ingroasa noaptea,noaptea e umbra mea care ma invaluie,se inchide in jurul meu lenta densa muta leganandu-ma suspinand cu toate fantomele trecutului meu...fluturele va deveni omida

vino si lipeste-ti retina de retina mea
pune-ti mainile la ochi si priveste prin fereastra prafuita,vezi? nu vezi nimic?! stai sa mai imi aprind o tigara..daca vezi ceva licarind intr-un colt..vezi? inseamna ca mai sunt

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu