duminică, 30 ianuarie 2011

.


Te iubesc direct proportional cu frigul de afara.

Intreaba orice boschetar si iti va spune declaratia mea de dragoste

Un comentariu:

  1. Nu căutam ceva anume. Dar o să mă opresc aici. Îţi doresc să poţi spune altfel, dacă nu va fi iarăşi. Oricum, uite că s-a făcut frig. Eu cred că mereu se face cumva frig.
    Îţi las astea pe undeva:

    "Poeme scrise în talpă

    eşti ca o pisică iubire
    despre care ştiu că-i este foame
    în fiecare dimineaţă
    dar uit să-i aduc
    ceva de mâncare" (Mihai Tiţa)

    "Ahhhhhh..........
    Îmi vine să te dau cu capu' de buzele mele
    Până îţi vine mintea la inimă!"

    (Marius Pârlogea, Poeme de scărpinat inima pe spate)

    Ia-ţi şi tu un fular şi mănuşi. Şi mai vino cu bunătăţi pe-aici. Măcar un vin fiert cu scorţişoară. :)

    RăspundețiȘtergere