miercuri, 26 ianuarie 2011

.


nu pot sa mint. azi a fost o zi superba de iarna. am iesit la lopatat zapada de dimineata. am izbit in vita de vie si am fost mantuit. am lovit merii si am zambit...am suflat. am inspirat. am respirat. am rasuflat. chipul tau cerul-albastru-cristal-salbatic-tandru-luminos-spalat-alb-albastra-zapada-nemiscata-perfecta-mintita-daruita-sclava-trufasa..uitand cerul.luminandu-l.cerul albind-o. daruita pamantului.intoarsa.soptindu-i pamantului.
am dat drumul sufletului. am impins zapada de la polul nord la polul sud cu niste trambuline la ecuator. ti-am gasit urmele pasilor ..
le-am dezlipit dureros si indelung ca atunci cand iti dezlipesti limba de pe manerul portii la -20 de grade incercand sa sufli aer cald, ca atunci cand incercam sa-mi dezlipesc privirea de chipul tau intr-o vara acum mii de ani
pulsau tacut urmele tale arzadu-mi mainile

le-am asezat in piepturile a mii de oameni de zapada

Un comentariu: