vineri, 31 decembrie 2010

IMI E DORinta

Ce imi doresc in noul an?.....
Toti cititorii mei,si vreau sa spun ca sunt miliarde-sunt citit si in alte galaxii, probabil stau acum cu sufletul la gura asteptand ca eu sa imi lansez dorinta.Cea asteptata de toti: EA SA SE INDRAGOSTEASCA DE MINE!
Gresiit! Dorinta mea ar intra in contradictie cu dorintele ei.
Sau sa cer putere sa o iubesc in continuare..Inutil.Puterea o am si e nesfarsita..
Bani? O nerozie..
Sanatate? Am...



Imi doresc sa inteleg,sa ascult,sa daruiesc,sa tac,sa astept,sa visez,sa vad,sa fiu alaturi de prieteni,sa fie prietenii alaturi de mine,sa i se indeplineasca Ei toate dorintele,sa-si atinga toate idealurile,sa sper,sa nu trec prin lume orb la frumusetea ei,sa zambesc,sa-i pot spune ca o iubesc,imi doresc sa-mi fie greu,sa invat,sa raman eu,sa nu uit,sa plec fara sa ma pierd,sa ma regasesc fara sa ma uit,sa ..las vanitatea,sa ma ascund de egoism,sa pasesc peste cinism,sa ma dau in laturi din fata urii,sa nu ingenunchiez langa minciuna,sa...



Imi doresc,Doamne,imi doresc sa nu uite de inima ei


Cred Doamne,ajuta necredintei mele


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu