sâmbătă, 2 octombrie 2010

certitudini sigure si indubitabile...sau?

Sunt sigur de doua adevaruri in viata mea.Primul: ca EA se va intoarce in viata mea trup si suflet..Candva..Al doilea: ca EA nu se va mai intoarce niciodata in viata mea.Daca se va intoarce numai trup sau numai suflet mai bine sa ramana pe loc.Sunt tentat sa folosesc citate de pe saiturile pe care umblu.Nu o voi face.Poate functioneaza la altii.Sper sa existe distrusi d'astia ca mine carora sa le iasa figura asta;adica sa bage dulcegarii si alte aiureli d'astea ca doar doar vor muia(!) sufletul iubitei..Asta e cersetorie..eu cersesc,tu cersesti,el,ea...
Certitudine: iubesc
Indoiala:nu e mult spus o viata intreaga?
Certitudine:nu
Indoiala:m-ar putea iubi toata viata?
Indoiala:


2 comentarii:

  1. http://thelifeofagreenfairy.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Certitudine: "Tot ce nu mi s-a întâmplat, şi am iubit, mi se va întâmpla. Iar tot ce am iubit, se va reîntoarce mereu, fără răgaz, în mine."
    Indoiala: niciuna! Acum vei sti sigur din cine citez.

    RăspundețiȘtergere