vineri, 1 octombrie 2010

gand mut

nu am nimic de spus.doar imi e dor.probabil ea a uitat de mine..a uitat cum arat,a uitat ce-i spuneam, a uitat ca visam..mai rea decat durerea e amorteala .i se spune rupere de pula dar cine spune ca i se rupe e varza.praf.ti se rupe doar cand suferi mult.e o sinicidere sentimentala.a ratiunii. e o metoda de a incasa si suporta suferinta.eu nu ma plang.nu mi se rupe.imi pasa.sper sa fie fericita.
O pula!! Sper sa vina intr-o zi si sa spuna am gresit doar alaturi de tine pot fi fericita tu ai fost singurul care m-a inteles ,ai fost cel care m-a sustinut si ai fost alaturi de mine in momentele grele... sa spuna d'alea cu mai sti cu iti spuneam pe-atunci cum radeam cum imi spuneai cum curgeai prin mine pana-n rai ..Cacat si iubire! nu asa merge treaba...si totusi stiu ca o voi iubi toata viata.
si amaratu asta de mine e in stare sa ia in pula toata lumea care imi spune move on uit-o treci peste iti va trece nu era pentru tine vei gasi altceva lasa lasa o mai  iubesti ..iar ea va citi chestia asta si va spune o sa-i treaca..saracu de mine

3 comentarii:

  1. **NU!NU!NU!sa treci mai departe si sa gasesti altceva,asta-i ca un cliseu banal spus de cei care habar nu au despre ce vorbesc!cei care ori n-au iubit in viata lor ori nu stiu sa iubeasca!sau poate sunt doar niste simpli fericiti care au reusit,nu stiu prin ce mecanisme!nimeni n-o sa te faca sa te simti cum o facea EA,nimeni n-o sa te faca sa visezi cum o facea EA!si tu nu vrei pe altcineva,o vrei doar pe EA!dar sa presupunem ca vreodata o sa poti transforma durerea asta intr-o durere a vindecarii si o sa iubesti din nou,o sa te ridici de jos,o sa te scuturi de praf si-o sa pasesti zambind cu o alta EA...ce scenariu minunat nu-i asa?**

    RăspundețiȘtergere
  2. se pare ca ai adepti-EA scris mare.de ce nu incercati EA-ZEU,poate o sa fie mai fericita.

    "iar ea va citi chestia asta si va spune o sa-i treaca..saracu de mine"-asta vrei?daca te gandesti atat de mult la ea, nu crezi ca imnurile astea dedicate ei o obosesc?se va gandi ca a gresit prea mult pt ca nu te-a apreciat destul,sau...nu.vrei atentia ei chiar cu orice risc?

    imi e greu sa gasesc prieteni adevarati,in adevaratul sens al cuvantului, deoarece cred ca povestiindule gandurile mele ii incarc si nu stiu daca vibreaza pe aceeasi unda ca si mine.s-ar putea sa-i ranesc desi nu vreau.

    cred ca asta faci si tu, incarci emotional o persoana care nu vibreaza la fel ca tine(o ranesti), daca ati vibra la fel cred ca i le-ai spune in fata si ati fi impreuna.

    singurul motiv pentru care ai putea inalta imnurile astea ar fi pentru EA transendenta, pentru IDEEA de EA.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da. Citesc gandurile tale in fiecare zi. "iar ea va citi chestia asta si va spune o sa-i treaca..saracu de mine ". Gresit. Foarte gresit. Si tu stii asta. O sa ploua candva...Candva

    RăspundețiȘtergere