luni, 25 octombrie 2010

toamna prea..

totul e absurd.
E cu atat mai absurd cu cat descoperi mai mult frumusetea.Cu cat pasesti mai mult prin dumnezeul-natura.
Singur.
Daca-i spui unui om 'viata' si i ceri antonimul iti va spune 'moarte'..
Dar daca-i spui nastere,ce va spune? tot moarte?
dar daca-i spui 'toamna'?

Au fost zile superbe de toamna. Au fost? am tacut prin vartejuri de frunze mi-am pus cateva raze de soare drept fular si am zambit.am tacut. am mers pe camp,inca mai exista greieri;mai canta..oare stiu ce-i asteapta? iarba inca mai sopteste povesti din vara..praf si munti.ceata.culoare.parfum. sficuiri.Explozie lenta..o mana intinsa pe care nu o cuprinde nimeni..reqviem pentru vara.o toamna frumoasa ca morfina dinaintea mortii.Adenalina cu miere.Odata adunam castane..nu mai stiu pentru ce le adunam..
Inspir.
Nimic.
Privesc inauntru.
Doar aer.Soarele a ramas afara.

Inutil...poate pentru ca in jurul meu putrezesc fericiri.fetusi morti.o toamna minunata privita dintr-un borcan cu formol.Urletul ineaca,tacerea sufoca..
De ce atata frumusete?

tot ce scriu e prost
tot ce simt e imens

Un comentariu:

  1. bravo, nici eu n-o puteam spune mai bine.daca o sa incercisa mai lasi putreziciunea, urletul,formolul...,dupa mine ar fi perfect

    RăspundețiȘtergere