sâmbătă, 11 septembrie 2010

my Supergirl,God..

esti praf, Doamne! de ce nu mi-o mai daruiesti zambind? de ce nu-i mai sufli 'tine-l de mana' 'lipeste-te la pieptul lui'..? Al meu. sa ma iubeasca pe Mine.Ma.M.! de ce stau ca o salbaticiune pandind online-urile ei? habar n-ai de Net, Doamne! sti Tu ce inseamna fosnetul ala care anunta ca ea e in zona virtualitatii mele? Doamne,fa cumva sa ma intrebe ce mai fac..Nu.Nu fa! Ar trebui sa o mint.Ar trebui sa spun ca sunt bine.Altfel si-ar face griji.Nu am mintit-o niciodata. Nu am mai fost bine de cand a plecat.Dar asta ramane intre noi..E mai bine sa plece..Offline. Sti,Doamne,ca exista locuri pe Net in care e primavara tot timpul? Sti ca zambetul ei lasa parfum? Sti ca pe facebook ea nu e trista niciodata? Sti ca pe Mess ne invata sa zambim? E bine,Doamne.E frumoasa lumea. Inima mea bate online-offline.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu